Usługi

Stomatologia zachowawcza i estetyczna

Zajmujemy się profilaktyką próchnicy zębów oraz leczeniem każdego stadium próchnicy. Stosujemy nowoczesne materiały, narzędzia oraz techniki aby uzyskać świetny efekt kosmetyczny.

Endodoncja

Zajmujemy się leczeniem miazgi (żywej części zęba) w przypadku zapalenia, martwic. Głównym celem endodoncji jest zachowanie zęba, który może być zagrożony przez głębokie ubytki, infekcje czy uszkodzenia.

Protetyka

Protetyka stomatologiczna to gałąź medycyny, która zajmuje się przywracaniem funkcji żucia, estetyki oraz komfortu pacjentom z uszkodzonymi lub brakującymi zębami. Dzięki nowoczesnym technologiom i materiałom, protetyka pozwala na stworzenie indywidualnie dopasowanych protez, mostów, koron czy też implantów zębowych.

Wybielanie zębów

Wybielanie zębów to niezwykle popularna procedura estetyczna, która pozwala uzyskać jasny i promienny uśmiech. Czasami codzienne czynniki, taki jak picie kawy, herbaty czy spożywanie pewnych pokarmów, mogą prowadzić do przebarwień zębów.

Chirurgia stomatologiczna

To obszar, w którym precyzja i wiedza łączą się, aby zapewnić pacjentom skuteczną terapię w przypadkach takich jak usunięcie zębów mądrości, wszczepianie implantów zębowych, rekonstrukcje tkanki kostnej czy też leczenie wad zgryzu.

Ortodoncja

W naszym gabinecie leczymy wady zgryzu za pomocą Clear Aligner. Jest to nowoczesna metoda korygowania wad zgryzu przy pomocy prawie niewidocznych nakładek.

Zabiegi higieniczne

Usuwanie kamienia nazębnego należy przeprowadzać przynajmniej raz w roku, a jeszcze lepiej raz na 6 miesięcy. Chodzi nie tylko o estetykę ale o profilaktykę takich chorób jak próchnica i paradontoza